Friday, March 11, 2011

JOM KITA BERSIHKAN PKR DI BBB….

Agak-agaknya bila Bandar Baru Bangi ni nak jadi bandar yang bersih? Dan, mengapa Bandar Baru Bangi tak boleh jadi bersih? Bandar Baru Bangi hanya akan jadi bersih bila pihak berkuasa perbandarannya tidak tidur lena dibuai mimpi.

Tapi, inikah nasib sebuah bandar di dalam sebuah negeri yang dikuasai oleh PKR yang pemimpinnya asyik sibuk dengan politik dan rasuah?

Hari itu saya cadang nak tanya pada YB Dato’ Hassan Ali. Tapi bila dia dah dapat mikrofon, dalam masjid pun dia bantai cakap politik…. Kalau gitu, jom kita semua bersihkan PKR dalam PRU 13. Biar sampai dia orang tonggang langgang bawa lari fail yang berserabut dengan kisah salah perilaku!!! Boleh?

1 comment:

  1. YANG AKU TAU, ORANG YANG KALAH LARI TUNGGANG LANGGANG - MALAH BAKAR DAN HANCURKAN FAIL2 PEJABAT - IALAH KHIR TOYO MB UMNO DI SELANGOR !

    NAK TAU.... BUKAN KHIR TOYO SAJA BUAT BEGITU, SEMUA BALAI RAYA DI SELANGOR HABIS HARTA BENDANYA DIROMPAK TINGGAL LANTAI, ATAP DAN DINDING BANGUNAN JER...KERJA SAPE TU ? KERJA KETUA2 CAWANGAN UMNO LAAAAAH !.

    ReplyDelete